Nya tag
Idag har jag bestämt mig, idag är dagen då jag ska förändra mitt liv, började med LCHF imorse och ska testa det 1 månad för att se hur jag klarar av  det. Klarade inte av GI för 5 år sen men jag ska ge det en chans. Frukosten var asäcklig men åt hälften, har förberett lunch och det går bra. Jag har sagt att första veckan ska jag äta 1 mål om dan med kolhydrater men inte då överdriva, kanske 1 potatis istället för två osv. Är ni med och peppar mig? =) 
 
Vi har det annars bra, igår gick vi till lotten och satte upp mat till fåglarna och grillade korv till lunch. =) Väl hemma igen började älsklingen och Kevin projektet Kevins rum, och det blev riktigt bra! Bara lite nya gardiner och lite kuddar så är hans rum perfekt. =) Jag gjorde lasange och mossaka. Mossakan var till Vilde, han åt lite grann och gillade det, han är liksom omättlig och bvc sa att vi skulle köra på när vi märkte att han är mogen. Så nu har han provat det. Jag gjorde även en kladdkaka som vi mumsade på, mumsigt!! =) 
 
Tog sedan 1 timme inne i badrummet för mig själv, rakade benen, badade och målade tånaglarna. =) Lyx!!
Idag har jag inte gjort så mycket, lämnat Kevin på skolan och snart ska vi käka lunch innan jag, Alvin & Vilde ska till Helena och Leo. =) 
 
Har ni en bra måndag? 
 
kram på er
 
Cecilia

Vad åt du till frukost som var så äckligt? Vi får peppa varandra du o jag! Har lagt av några dagar nu för att försöka få bukt på min huvudvärk men sen blir det nya tag igen!!! På en vecka med lchf för mig har jag tappat 4cm runt både midjan och magen samt 2 cm runt brösten, dock tror jag att det var för dom var ny ammade :P hahah

Svärmor

Wow ni får skicka recept till mej. Huvudvärk kan man få när man "hastigt och lustigt" ändrar sin matkonsumtion. Huvudvärk kan vara "abstinesbesvär".

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress