Redan tisdag....
Oj vad fort dagarna springer iväg! Idag är det redan tisdag och det innebar babysim! =) 
Men först till helgen, i lördags var Kevin själv hemma i ca 1,5 timme och det hade gått hur bra som helst. =) Vi andra var och firade Linnea på hennes födelsedag, vi åt god smörgåstårta och fika. =) Gisela följde med hem hit en stund och jag fixade mat till Vilde. =)
 
Söndagen åkte vi till Mjölby för a
tt träffa Alexandra & Lo, och det var jättetrevligt! =) 
Gårdagen gjorde jag inte så mycket, förutom tränade med Frida, var och hämtade en overall hos mamma oxå men annars var jag hemma större delen av dagen. På kvällen hade Kevin scouter och vi andra åkte till maxi en sväng för att fördriva tiden. 
 
Idag lämnade jag barnen sen gick jag till babysimmet, så nästan 1 mil gick jag. =) Babysimmet var lika mysigt som vanligt och det är roligt att han och Adrian har hittat varandra. =) Jag och Jos tog en promenad till stan efteråt och tog en sallad på Paus. =) Väl hemma igen så har jag tagit hand om ett berg med tvätt som skulle vikas och hänga in. Var en hel del!! 
 
Veckan är fullbokad som vanligt, imorgon blir det öf, torsdag fika hos en vän på fm och jofotex med Helena på em, fredag ska jag träffa Frida på fm och sen åka till brosan på kvällen. Lördag sim och sen middagsbjudning hos Helena och Mattias. =) En toppenvecka!! =)
 
Vad har ni för planer inför veckan?
kram kram
 
Svärmor

Vi ska inte göra så mycket. Ha kalas, fixa ved, plocka lite i skåp o lådor :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress