Grattis älskade barn
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Kevins födelsedag!! 😃 Han fyller hela 9 år, så idag har jag varit mamma i nio hela år, det är det bästa som har hänt mig! 
 
Kommer så väl ihåg när han föddes, jag som inte ville åka in till förlossningen och när vi väl kommer in så är han ute hos oss efter 45 minuter! 
Han var den finaste pojke jag någonsin hade sett, min Kevin min fina fina Kevin! 
Mins när de la honom under sollampan och jag inte fick röra honom, när han bara skrek.. Och när jag väl fick honom tillbaka så släppte jag inte taget! 
 
Du är så älskad från första stund av oss alla och idag firade vi dig med tårta, sång, ballonger och paket! Du fick en surfplatta, pengar, lampa, dektektivsaker, kort till mobilen och en sköldpadda! 😃
 
Tack alla som kom och firade min pojke, alla som tog sig tid att komma och fira honom! 
 
Älskar dig Kevin från jorden till Pluto och tillbaka! 
Kan prata och resonera med dig utan problem och när du vill säga nått så kommer du till mig!
 
Älskar dig!!!!!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress