Härlig fredag
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut! Varför går veckorna så fort när man är vuxen medan som barn så tyckte man att tiden stod stilla? Någon mera som tycker så?
 
Denna fredag har varit toppen! Vädret har inte varit det bästa men vad gör det? 😃 Hela dagen spenderades ihop med barnen och älsklingen och det betyder allt för mig! Lek i valla, shoppat på brunneby & Cloetta! Väl hemma igen tog vi det lite lugnt innan jag drog till Anna på en tjejkväll! 
vi har ätit gott, druckit vin och sett på film, det blev tillsammans! Nu sitter jag i ljura och väntar på att spånkan ska komma så jag får hem och pussa på min älskling! 😃 Jag har haft en liten unnar kväll men jag har inte använt upp alla pointsen i veckobonus än! 😃 Jag älskar att köra viktväktarna, det funkar så in i bomben så bra på mig och mon kropp! Jag tycker inte om att inte kunna äta allt medan nu kan jag det och jag unnar mig ibland! 😃 
 
Imorgon blir det en tripp till mamma och sen kommer Simon & sheri och ska ta hand om våra tre vilda troll för då ska vi på grillfest hos bästa Frida!!! 
 
Vad har ni gjort idag?
kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress