Kalas
Idag är det dags för kalas igen! Min lillebror fyller hela 25 år!!! Grattis brorsan! Det ska vi givetvis fira, så i eftermiddag åker jag och de två stora grabbarna till honom i fjugesta. 😃
 
Älsklingen sover hela dagen då han har jobbat natt och ska jobba natt igen, så det är lite synd att han inte vaken följa med, men det kommer gå bra! 😃
 
Lilleman är fortfarande smittosam och det kommer kanske barn vars föräldrar inte vill ha koppor så han ska få tillbringa eftermiddagen och kvällen hos bästa grannen Pamela! Det känns bra men ändå vemodigt, har typ aldrig lämnat bort honom så därför känns det tungt men jag vet att det kommer gå bra, han älskar henne och har inga problem att sitta hos henne när han är ledsen. 😃Bara jag som hönsmamma som måste släppa taget lite! 
 
Lilleman vaknade alldeles för tidigt imorse, redan klockan fem men han har sovit några kortare stunder fram till att vi gick upp, själv är jag så trött! Satt och såg en bra film så la mig vid elva tiden tror jag... han somnade på golvet förut men jag kände att det inte luktade gott så kollade och då hade han bajsat, var bara att ta upp honom, byta blöja och ge en flaska så somnade han om! Nu sover han i sin säng och det är så gulligt, när han var lite mindre så skulle han jämt sova med ett mjukisdjur men senaste månaderna har han inte velat det, fram tills nu! Han ligger och kramar om sitt kakmonster och det är ju så sött att se honom! ❤
Så den får följa med idag som trygghet till Pamela! 
 
Hur har vi det annars då? Jo, Kevin hostar knappt något längre, han tar medicin varje dag men han mår mycket bättre! Vilde mår oxå bra, han smittar ju bara lite därför kan vi inte göra så mycket. Alvin känner sig nog lite utanför när vi håller på med de andra två så han passar på att mysa när de andra inte är i närheten! 
 
Igår var vi hos mamma, det är skönt att vilde kan gå omkring som han vill där! Jag fick lite egentid, gick till skogen och plockade blåbär, två små hinkar blev det! Så skönt att det var tyst, bara vinden och fåglarna hördes. 😃 Då trivs jag!!
 
Nej ta Vilde, han vaknade! 
Kram kram
 
 
Jos

Bor din bror i Fjugesta???

Svar: Ja han bor i fjugesta. :-)
Snuttungar

Jos

Då kan vi ju sällskapa dit nån gång ;-) har ju min mamma där :-)

Svar: Ja visst! :-)
Snuttungar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress