Regn
Idag vräker regnet ner, men kan vara skönt med en "innedag" oxå! Idag har vi gjort massor och klockan är inte ens mycket än!
Började med att jag fick sovmorgon, Vilde vaknade kvart i nio!! Tackar tackar säger jag! 😃
Åt frukost och sen åkte vi till maxi, där handlades det lite på rean till barnen! Vilde fick en tröja och en skinnjacka, Kevin fick en lite tjockare tröja och Alvin ett linne! Och jag fick köpa tjejkläder!!!!! Vi köpte till älsklingens kompis som fått en liten Astrid!
 
När vi hade handlat så åkte vi just till kompisarna för att se deras lilla Astrid, så jädrans liten och så söt!! 😃 Fikade och hade det trevligt, sen hem och åt lunch och vidare för att lämna av Kevin som ville sova hos mormor inatt. 
 
Nu är vi hemma igen och jag har diskat elgrillen, eller inte grillen utan gallret! För vid femtiden kommer Pamela & Rhia hit för att grilla med oss! Ska bli himla mysigt! 😃
Som sagt har gjort massor men är på det humöret idag, funderar på att ställa mig och baka innan de kommer.... Ska ha kalas för våran 9 åring på söndag, vem vill komma? 😃 Vet ju vilka man ska fråga/inte fråga för vissa säger jämt nej! 
 
Kram från mig!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress