Regnig morgon
Oj nu var det ett tag sen jag bloggade igen! Vad livet skulle vara enkelt om jag hade en ordentlig dator att blogga ifrån än mobilen! Men nu sitter jag med mobilen igen. Kanske kan få en dator när jag fyller 30? ;-) vet bara inte om jag orkar vänta till november för en ny dator! 
 
vad har vi för oss då? Här flyger dagarna förbi, i måndags var vi och badade i några timmar och sen kollade in hällristningar, tisdagen åkte jag och barnen till Kolmården! 😃 Vi hade en jättetrevlig dag där, såg på elefantuppvisningen och när tigrarna fick mat, barnen blev målade och de kramade Bamse, lille skutt & vargen! Vilde blev galen när vi skulle gå från barnens lantgård, det var något han tyckte var roligt! 😉
 
Igår lekte Alvin med sin bästa vän oliver, de har så roligt ihop och det är synd att de börjar i olika skolor i höst. Jag, Kevin & vilde åkte ut till loddby till Karin & Erik! Där lekte barnen massor och vi vuxna kunde dricka kaffe och snacka lite! 😉 Som fika köpte jag med jordgubbar, vill inte gå upp nått när jag väl lyckas för en gångs skull! Var så gott med jordgubbar & kaffe. 😃 
Vilde fick 5-6 stycken men vi hann bara hem så kom det ut igen, stackarn att han reagerar så dant på just jordgubbar! och han som verkligen älskar det! 😔
Annars blev det städ och tvätt igår! 
 
Idag får vi se vad vi gör, vi ska ev iväg men vet inte än... Älsklingen sover några timmar till och vi har ätit frukost. Vilde äter som en häst! 2 portioner gröt och sen pillar han i smörgåsen, han är inte så förtjust i bröd utan äter gärna smöret och pålägget! 😉
Vi hade tänkt åka och bada idag men det är inte väder för det så nej tack! 
 
Vad gör ni idag? 
Kram kram
 
Kattis

Här blir det hemma mys med febrig Maya.

Förresten tror Leah reagerade på jordgubbar i natt , eksem och knölig i magen ;((

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress