Vakna nu då!!!!
Lilleman vaknade vid halv sju, har varit vaken sen dess! Jag gick ner på nedervåningen för att baka lite, så nu är en toscakaka gjord, lilleman har ätit frukost och jag börjar oxå bli hungrig! 
 
Idag var det vägning igen, -0,8 kg denna vecka! Kan vara rätt nöjd tror jag. Så på 8 veckor har det blivit -8,9 kg! 😃 Och mer ska det bli! Jag ska bli så pass att jag känner att jag orkar med mina barn, mitt hem och mitt jobb! 
 
Igår åkte jag & Kevin till maxi för att handla, vi unnade oss även en liten fika när vi ändå är där. 😃 Kevin sa om och om igen att han älskade att ha mammatid med mig! Tack älskade unge! 
Sen lagade vi mat, blev tacos och efter maten stack Kevin till en kompis för att spela golf! Han kom hem klockan nio igår kväll! Vi andra åkte ut till lotten där jag plockade vinbär, krusbär och började rensa lite här och var. Har sjukt mycket att göra där men det går inte vara där på dagarna för det blir för varmt! 
 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, bra om hela familjen vaknar först. 😉 Men ska baka en blåbärskaka oxå men måste till affären lite snabbt först, hade hoppats på att familjen var vaken nu men nej de var väll trötta idag! 
 
Nej måste ta lilleman nu! Vad ska ni göra idag? 
Kram kram
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress