Världelös
Så känner jag mig just nu! Efter en bra dag med långpromenad och bad så kom en olycka så fort... Jag bakade till Kevins kalas och ska se om kakan är klar, öppnar luckan och samtidigt som jag håller i formen så lägger vilde sin arm på luckan!!! 
 
Har spolat vatten i ca 10 min och tröstat honom, han är inte påverkad men det är rött, svullet och ser ut att göra ont.
 
själv har jag suttit här i flera timmar och gråtit, gråtit och gråtit.. Jag är värdelös som mamma! Hur kunde jag låta detta hända mitt barn?! Hur kunde jag ha varit så blind så jag inte såg honom springandes fram till ugnen?! 
Har sms med min älskling och han säger att jag reagerar som jag gör pga att jag är en bra mamma men vad faan det spelar väll ingen roll, jag lät det ske! Usch mår hemskt och så kanske ni läsare tycker jag är fjantig, då får ni väll tycka det! 
 
😢 Varför varför varför?? Har pratat med 1177 och de sa att det lät som det inte var någon fara, så länge han inte har blåsor så är det ok. 😢
 
Såhär ser det ut....
 
Agnetha

Visst känner man sej som skit när nåt sånt händer. Det enda jag kan säga är att det kommer inte att hända igen för från och med nu har du falkögon när du håller på vid spisen. Jimmy stoppade handen i en stekpanna full med varmt fett. 3de gradens brännskada och omläggning varje dag till att börja med. Tog flera månader innan det hade läkt ordentligt. Så jag vet hur du känner dej. Kram på er.

Susanne

Vet exakt hur du känner dig och så gör jag fotfarande trots att A är snart 12 år. Du är en otrolig bra & påhittig mamma och det är därför våra känslor spelar ett spratt med oss när sådant här händer <3.
Kram på dig & krama barnen ordentligt ifrån oss.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress