30 års fest & möhippa!
Är helt slut idag, det blir nog efter en galen kryssning med många goda drinkar, sjungit så man har ont i halsen och träningsvärk i benen efter allt dansande! 😃 
 
Jag, Frida & Linda åkte i lördags upp mot stockholm för att åka med Birka. Jag och Linda hade gett Frida denna present för hon fyllde 30! Det då inte Linda visste var att vi skulle ha möhippa för henne på båten! Galet roligt hade vi och maten ska vi inte pratinom! Mums mums mums!! 😃
 
Idag tar jag det lite lugnt, har vikt all tvätt, lagt in och startat en ny maskin med tvätt. Lilleman vägrar sova men han får leva lådeget tag till innan de blå slår igen! I em ska vi grilla med några vänner, ska bli sjukt skoj! 😃 
 
Vägde mig förresten imorse, jodå -0,7 kg på en veckà trots hårt partajande i helgen och massa vin i onsdags! 😃 Så nu kör vi hårt igen, midsommar kommer bli knepigt, så jag får se hur jag gör! Vad ska nu göra midsommar! Berätta! 😃
 
Kram kram
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress