Fredag igen
Älsklingen har börjat jobba, vi hade ångest båda två i onsdags kväll när vi insåg att hans semester verkligen var slut, men det har gått bra! Igår flög dagen förbi och idag känns det likadant! Igår handlade jag & barnen, blev inte det i tisdags så jag packade in barn och åkte för att månadshandla.
Det var inte mycket folk, barnen var snälla och allt flöt på bra! Dock när man skulle springa uppför alla trappor som man inser att man bor helt fel, ska inte vara 3 lååånga trappor upp när man har storhandlat och påsarna väger bly!!! Men men upp med allt, in med allt och så kom Kattis med sina två fina tjej Maya & Leah. =) 
 
Vi åt lunch och fikade, hade en sådan dära unnardag då jag bara kände att om jag inte skulle få i mig socker så skulle jag krevera dag liksom. ;-) Hahah men nu är det hårdkörning igen och jag försöker inte tänka på kexpaketet som står på bänken... den finns inte där försöker jag intala mig men det är inte så lätt!!
 
När Kattis hade gått hem så la jag en övertrött Vilde, och sen åkte jag vidare till Anna, hon har flyttat till stan så ville se hur hon hade det. =) Köpte med mig fika & en orkidee (mina favvoblommor!) så åkte jag dit. Jag hann undan alla bilköer som tur var men det har varit tjockt med trafik hela lååånga dagen.. alla som ska till Bråvalla! 
Är inte ett dugg avis för jag hör ju banden här ifrån! =P Det spelades som bara den igår när jag skulle sova, men mig gör det inget! =)
 
Igår när jag kom hem hade Alvin 39,9 i feber, tyckte så synd om honom! Men imorse var det inget igen, är så lustigt på denna lilla kille!! Men skönt att han mår bra igen. Är era barn sånna??
 
Idag har jag framkallat kort, tog bara 2013 än så länge då det inte ville sist, sen har jag bakat en liten tårtbotten (vv) som vi ska fika på, håller även på att tvättar, ska snart lägga lilleman en stund och då ska jag fortsätta med att bädda rent i vår säng!  Älsklingen jobbar fm, så han kommer hem vid halv tre. 
Har även försökt att sätta dit tryckknappar på en boddy jag sydde till Vilde, men tyget gick sönder. =( Men jaja jag var inte speciellt nöjd ändå men det är tråkigt när man försöker och lagt ner tid på det! Sydde även en Star Wars kudde till Alvin och den gick inte sönder utan den har han i sängen. =) 
 
Ska visa lite bilder tänkte jag på vad vi gjort under veckan. Vad ska ni göra i helgen?? Imorgon får jag ev besök, sen på söndag funderar jag på Kolmården men jag vet inte än. 
 
kram kram
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress