Lördags morgon
Hej mina läsare och trevlig lördag! 
Vilde väckte mig redan tio i sex, tycker väll inte det är helt ok! Men det är sånt man får ta som småbarnsförälder! Han somnade gott i mormors famn iallafall igår, mamma och pappa tog hand om honom medan jag kunde gå på cirkus med mina två stora pojkar! 😃
 
Jag tycker det är viktigt att få egentid med barnen, vad tycker ni? 
Älsklingen jobbade så jag gick själv med mina två buspojkar! Och vad duktiga de var, ja både mina barn och cirkusartisterna! Barnen älskade det, och vi hade det väldigt mysigt! 
 
När Kevin kom hem från skolan igår så sa jag att vi kanske skulle baka nått och bjuda mormor & morfar på då säger han att han kan baka en sockerkaka till dem! Sagt och gjort så gjorde han det! Gissa om att vara stolt mamma!!! Jag som älskar att baka blir bara glad om jag har fört över nått på barnen. Och kakan blev riktigt god! 😃
 
Packade räven Kevins väskor inför lägret igår, så han sprang och hämtade kläder och jag prickade av och la ner i väskorna. 😃 
 
Nu ligger jag i soffan och borde gå upp och sätta fart, Kevin ska åka 9.15 från slottet och innan dess ska vi ha gjort klart morgonsysslorna! Men det är skönt här i soffan... 
Efter vi lämnat Kevin så blir det en kaffe i torpet. 
 
Vad gör ni idag? 
Kram på er! 
Agnetha

Vad härligt att ni hade en kul kväll tillsammans. Du och de 2 "mellanbarnen" :) Ha en skön helg trots att gubben jobbar. Kram

Nina "Hela Sverige Bakar"

Ville bara kika in och hejja på dig! Känns skönt att vi är fler som kör VV. :)

Ha en bra dag!

Kram
// Nina

Fru P

Visst är det roligt när man lyckats inspirera dem! Sist min bonusdotter var här blev jag så glad för då gjorde hon cupcakes helt och hållet utan min hjälp!!

Eftersom du varit med och tävlat tidigare på min blogg tänkte jag tipsa om att jag nu har tre tävlingar uppe i bloggen med jättefina vinster!

Hoppas du vill vara med och ha nu en härlig vecka!

Hälsningar

Fru P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress