Måndag
Idag är det måndag igen, vad fort veckorna springer iväg! Dock känns måndagar ok nu då vi är lediga. 😃
 
Midsommar har varit, hade ni det bra? Vi hade det väldigt bra, dock lite ledsen över att än en gång bli bevisad att man inte är värd lika mycket som andra. ( vet lite luddigt skrivet men vill ni nått så skicka ett sms!) men annars hade vi det väldigt bra, vi var hos mina föräldrar ihop med min bror med familj, det åt gott, dansade och skrattades en hel del! Skönt när familjen är samlad!! 😃
 
Midsommardagen var vi hos svärisarna, där kom älsklingens alla bröder med familjer och vi hade ölmöte, grillade och hade det väldigt skoj! Samma där, skönt att träffa hela familjen! 😃 Kom hem vid kvart i tolv så igår var jag väldigt väldigt trött! Gjorde inte så mycket mer än försökte beställa kort, satt i över tre timmar sen försvinner allt!!!!! Blev så arg skakan tjöt! Åkte istället och handlade och sen åt vi gott och bara myste! Tar de där jävla korten en annan dag! 
 
Idag har jag plockat lite här hemma, älsklingen lånade snickarens stege så han styrde med att spika kabel i taket. 😉 Sen gick vi en lång promenad, väldigt kvavt var det men ändå skönt! 
 
Älsklingen fixade lunch och så har vi bara tagit det lilla lugna. Ikväll får vi finbesök från personerna från USA!!! Ska bli riktigt skoj! 😃 
 
Förresten, jag vägde mig igår igen räknade med ett plus då jag totalt sket i att räkna points över midsommar, men jodå -1,3 kg! Jag är så jäkla nöjd!!! Så hittills är det -5,5 kg på en månad! 😃
 
nej ska fixa lite nu! 
Kram kram 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress