Semester
Äntligen! Gubben har semester, han fick av i går morse och är nu ledig några veckor!!! Helt jävla underbart om man får säga så! 
 
Igår var jag och de två minsta barnen hos Helena och hennes två grabbar! Mycket kaffe och prat blev det i solen! 😃 På kvällen hade Kevin avslutning på scouterna så då var vi med! Blev lägerbål med korv med bröd, sång och lekar! Helt underbart väder! 
 
Idag lämnade vi barnen, åkte till Mekonomen för att handla olja och skit till bilen. Åkte sedan ut till svärisarnà där gubbarna fixade bilen och jag njöt i solen!😃Blev mat innan vi åkte hem! Idag blev det grillad lax och sallad! 😃Älskar viktväktarna mat! Jag fuskar liksom inte utan tänker mera på vad jag stoppar i mig på en dag! Helt underbart att unna sig något men ändå gå ner i vikt! Vägde mig i söndags och hade då gått ner 3 kg på en vecka!!! 😄
 
När vi hade hämtat Alvin så åkte vi och handlade till middagen som vi ska ha med oss ikväll! ska på avslutningsfest på Alvins fsk ikväll. så dig gör jag pastasallad med kyckling i tänkte jag. 😃 
 
Har lite points över så funderar på att unna mig något ikväll sen ihop med min älskling. 😃
 
Vad gör ni en dag som denna? 
Kram kram
Bjuder på lite bilder från igår när vi var iväg och lekte! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress