Sommarlov
Idag hade Kevin skolavslutning! De sjöng så fint och var så tappra i regnrusket! Efter avslutningen fixade jag tårta som vi mumsade på, gott gott men onyttigt! Jag åt över 60 points igår, inte bra!!! Eller jag åt inte så mycket men hade grillkväll hos Jos så det blev en massa vin!! Vart rätt onykter men ändå mådde jag bra! På vägen hem missade jag spånkan, skulle få vänta 30 min men med ett 20 tal asfulla studenter som kom gåendes och skrålade då kände jag mig inte trygg, pratade med älsklingen så det blev taxi hem för min del! Jag mår bra idag, lite trött bara men annars fin fin! 😃
 
Vi har varit hem helà dagen idag efter avslutningen, älsklingen åkte iväg en sväng och då satte jag igång och städade. Nu är hemmet nästan skinande rent, har bara hela hallen full av dupplo!!! 
 
På tal om dupplo så måste jag berätta, Vilde har jämt velat leka med sina bröder med lego, men han stoppar ju i munnen så han har inte fått vara med, så ikväll tog vi upp dupplot och nu har vi världens lyckligaste bebis! 😃 
 
Vad har annars hänt hos oss då? Nej inte speciellt mycket, har köpt nästan alla Kevins födelsedagspresenter, tårtorna han ska ha är fixade så nu kan vi andas ut! Varför då fixa allt en månad innan han fyller tänker ni då säkert, jo från och med idag är barnen hemma och har sommarlov, så det blir lite svårt att åka och fixa det då! 😉
 
Kram på er!! 
Bjuder på en bild från igår när jag, älsklingen och Vilde var på himpa. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress