Tidig morgon
För en gångs skull så fick jag igång datorn, så idag blir det ett inlägg från den istället för mobilen! =) Mobilen är smidig att blogga ifrån (appen funkar inte) men den lägger ju till ord eller bildar nya ord, så i varedna inlägg så är det fel någonstans!! (Ska försöka att skriva rätt nu, hehe)
 
Hade en bra dag igår, gästerna från USA kom, dock stannade de bara på kaffe & lite glasstårta sen åkte de lika fort igen. Men den stunden de var här var väldigt trevligt. =) Vilde somnade vid kvart över sex och sen sov han till idag.. vaknade nån gång inatt så älsklingen gick upp och bytte blöja, och tog av kläderna sen somnade Vilde om. Halv åtta vaknade han igen så då gick jag upp, gav honom gröt och så har vi myst. =) Var väldigt länge sen jag gick upp halv åtta! 
Har blivit rejält bortskämd av att få sova om morgonen sen älsklingen tog semester. Tack min älskling!! På torsdag börjar han jobba igen, vad ska vi göra om dagarna nu då?? =(  Vi kommer åka till Kolmården några gånger då vi har årskort där, men annars kommer vi nog vara mycket i parken & på lotten. 
 
Vad är våra planer inför idag då? Jo det är att åka och storhandla ihop med alla andra som får pengar idag, frysen måste fyllas på, dock så är det rätt fullt i kylen så jag får se hur vi gör, Är inte akut med att åka och handla och så är det ju fint väder idag, kanske skulle passa på att bada lite istället? 
Ikväll blir det iallafall smultronstället med älsklingens familj, ska bli riktigt gott!!! Men får nog tänka lite på vad för glass jag väljer som inte har mega mycket propoints! =)
 
Vad gör ni idag?
Kram kram
 
 
 
 
Jos

Jag har en del äpple/päron squeese kvar så vi kan ju byta några stycken :-) Adrian tål jordgubbar utan problem iaf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress