Babysim
Hej min vän, är det bra? 
Om jag ska vara ärlig så är det inget vidare här... Jag vaknade igår morse med nackspärr!! Gör förbannat ont, men min vardag kan inte stanna upp för det. Är så glad att min älskling är hemma hos mig och kan hjälpa mig! 
 
Igår trots att jag hade ont så var kyl/frys tomma, slängde oss i bilen och vad f**n händer?!! Jo, punka på bilen! Pumpade bilen och åkte till verkstaden, där fixade dem mitt däck på 10 min, åkte och handlade, hem och sov förra timmar och sen kunde jag inte röra mig! 
 
Imorse gjorde det fortfarande ont men kan vrida huvudet igen, så idag har vi varit på babysim, älsklingen höll Vilde och jag njöt av det 36 gradiga vattnet! Vilde älskar verkligen att dyka, tycker det är riktigt coolt att han själv väljer om han vill dykà eller inte. 😃 
Efter simmet blev det lunch på mirum och idag provade vi Stars and stripes. Gott var det men dyrt! 😃
 
Hämtade Alvin och har spenderat eftermiddagen hemma hos Kattis och hennes två underbara tjejer! 😃 
 
Nu sover Vilde på mig och jag ligger i soffan och försöker få till en bra ställning för min nacke! 
 
Har ni en bra dag?
kram kram 
 
Helena

Synd att ni inte kunde komma hit efter simmat. Leo var ju hemma då med.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress