Fredag!!!!!!
Hej min vän, lär allt bra med dig? 
Här är det bra, barnen leker för fullt här hemma och då passar jag på att blogga lite! 😃 
Kevin har studiedag från skolan igår och idag, igår  hade han, jag & Vilde en mammadag! Vi gick på maxi där vi handlade godis, böcker, present till pappan i hemmet och åt på Chili. Det var hur mysigt som helst! 😃
 
På em var jag på maxi igen men då för att ta en fika med Janna från jobbet, vi pratade en massa och hade det väldigt trevligt. 😀 
Kvällen dammade jag hela hemmet, här idag att dammsuga och torka golven! Kevin fick någon allergisk reaktion, hans öga började irritera rejält så han fick ögondroppar och så satte jag fart att damma. 
 
Idag tar vi det lugnt, bara en massa mys! Ska även till Frida en sväng och se på Greys, det brann i höghuset i onsdags igen (3 gången på 6 veckor! 😬) men då iallafall slog det ut tv sändningen, så därför ska jag till min frugan i em och se det! 
 
Vad gör ni en ledig fredag? 
Kram på er! 
Emma - Mamma till Theodor

Mysigt med mammadag :)
Idag vart det stan för våran del med Theos farmor, mysigt de också :)

Fnulan

Vilken dag du hade =)
Jag har städat och varit på ett möte. Trevlig helg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress