Glad påsk på er!!
Här sitter jag hemma i karantän och förbannat över alla som umgås med sina släktingar/familj. Själv sitter jag hemma och läser en bra bok och tar hand om 2 magsjuka barn!!! 
 
Är allt bra med er? Vi hade det bra till igår em/kväll då Alvin spyr. Vilde hade varit rejält dålig i magen under mitt och sofies tur på stan men trodde inte att det var det. 
 
Igår slängde jag ihop en chees cake och sen kom Gisela hit. Hämtade älsklingen på jobbet och åkte ut till mamma & pappa, där var oxå min bror med familj. Vi åt god mat, min kaka, pratade och barnen lekte. Sen åkte dem och då bröt helvetet ut! Åkte hem direkt och Alvin somnade direkt i bilen, han gick sen upp alla trappor, klädde av sig och sov fram till kl sex imorse så ca 13 timmar sov han! 
 
Han äter som han söka igen och är glad, Vilde är väldigt trött så han sover på mig hela tiden.
 
Glad påsk på er!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress