Onsdag morgon
Hej min vän, är det bra? 
Själv ligger jag i sängen och har försökt somna om utan resultat! Igår var vi äntligen på babysimmet igen, Vilde dök själv flera gånger! 😃 Han älskade det! Efter simmet åkte vi till Simbis för att jag skulle få en make over. 😜 Jag är riktigt nöjd med mitt hår nu! Hämtade Alvin, lämnade älsklingen på jobbet, Gisela följde med och handlade, goà vännen Karin kom och fikade med mig hela kvällen! 😃 En riktig bra dag med andra ord! 
 
Idag tar älsklingen barnen till skola/förskolan, han sitter nu där nere och äter frukost med alla 3. Jag ska ta och röja lite här innan jag och bebis ska till babysången. Som jag har längtat! 😃 Blir annars en lugn dag, ska få besök idag med, nämligen av min gamla kollega (lät som 100 år, haha nä hon är ung!) Anna! Jag ska handla lite tills hon kommer och så har jag planerat kvällen riktigt bra! 😜 Kevin har studiedag torsdag och fredag så det ska bli skönt att inte behöva stressa upp imorgon! 
 
Vad gör ni en dag som denna? Kram på er. 
Här kommer en bild på mig! (Ser så sliten ut och ja jag lider av sömnbrist) 
 
Susanne

Du är jätte fin :)
Här blir det lugnt idag. Hoppas att ni mår bra och att ni får en underbar dag. Hälsa & krama barnen ifrån mig / oss <3

Anna

Tack för eftermiddagen och kvällen. Det var super trevligt att träffa dig o bara sitta snacka en massa skit :) Längtat efter det :) Vi får ses snart igen..Kraaam

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress