Seg söndag
Idag är det en såndär seg söndag, lite dov huvudvärk. Har sovit två gånger redan idag, gäller att passa på när Vilde sover! 😜 
 
Helgen har annars varit väldigt bra, hade pizzamys i fredags med Linda och hennes barn, igår åkte jag och barnen till min bror och hans familj. Arvid hade fyllt 5 år så vi var och firade honom. 😊 Väldigt trevligt! det som oxå var trevligt var att mina föräldrar åkte med mig, kul att ha lite sällskap i bilen! Tack snälla! 😀
 
På kvällen kom Gisela och Patrik här på lite mellomys, vi åt snacks och tittade. 😀 Vad tyckte ni om låten som vann? Jag gillade den inte...
 
förövrigt idag så ska jag snart laga lite mat, måste dammsuga då det ligger popcorn överallt däruppe och sen ska jag ta det lugnt igen. förresten huset mitt emot måste ha brunnit igen.. Brann där för ca 1 månad sen och idag stod det polis, ambulans och brandkåren utanför igen fast i andra porten. Usch vad det knöt sig i magen när jag såg det! 😔Jag kan aldrig sluta tänka på att tänk om det hade varit vårt hus...
 
vad gör ni denna söndag? 
Kram på er! 
Susanne

Hejsan. Förstår dig att det knyter sig i magen på dig.
Låten som vann är väll helt okey men jag hade hoppas på Ralf eller Yohio :P Ha en super bra söndag och hälsa alla

Fru P

Vilken sötnos!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress