Sjukhusbesök igen...
Hej min vän, hur har du det?
Här är det mycket bättre nu,  i onsdags fick vi åka upp till sjukhuset igen med Vilde, han fick inhalera två gånger igen men denna gång fick han adrenalin istället för ventoline. och det har hjälpt massor! 😃
 
Gårdagen bakade jag både frukostbröd och vaniljbullar. Älsklingen damsög, jag tvättade, hämtade/lämnade barn och så kom Linda hit på en fika. 😃
 
Fredag idag, det innebär veckans bästa dag! Älsklingen ska ut till mina föräldrar och lägga golv, jag ska stanna inne med Vilde så länge det är svinkallt ute! Jag hämtar Kevin halv två sen får jag se om vi åker på Toves kalas direkt eller om vi åker och säger hej till älsklingen. Vilde är mycket bättre men han släpper inte mig, jag får inte ens gå på toa själv! Han blir ledsen så fort jag går så pass långt så han inte ser mig... Lilla plutten! Är bjuden på 30 års kalas imorgon kväll, hade varit kul att gå med då kommer älsklingen få ett rent helvete med vilde, så jag vet inte hur jag ska göra. Vad tycker ni? 
 
Kram på er! ❤
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress