Sjukhusbesök
Hej min vän, är allt bra? 
Igår på morgonen hostade Vilde som vanligt, men inget mer än så. Vi fick till öf och där träffade vi på goa vänner och Alvin fick påskpyssla. 😀 när vi var där hade skolan ringt angående om Kevin, han hade fått en stor sten på lillfingret så de skulle upp till syster, sen skickade de hem honom. Inget brutet men ser inte trevligt ut!
 
vi åt lunch och sen vaknade Vilde och han lät inte rolig alla luftrören. Ringade vc och fick en tid, kom dit och hon lyssnar. Sedan säger hon att det inte är någon förskylning, utan astma/allergi, och att vi ska prova med ventoline. Hjälper inte det så får vi åka till barnakuten för att inhalera för det gör de inte på vc. 
 
Kom hem, jag gav  honom ventoline och sen väntade vi.. Det blev inte bättre, åt lite och sen åkte jag upp till barnakuten. Jag var där vid sex, kom hem elva igår kväll! Vi fick komma in på en gång, och det visade då det är vc skyldighet att han skulle få inhalera på em, och han hade hur mycke slem i lungorna! 😔 Han fick inhalera i 2 omgångar (en gång är uppdelad på 2 gånger så det blev allt som allt 4 gånger) han fick även näsdroppar, Alvedon och tabletter upplösta i vatten för att hjälpa andningen. Vi fick bra läkare och sköterskor som alla sa att vc gjort fel. Han var/är förskyld så därför hade det blivit såhär. 
 
väl hemma så sov han som en stock, jag gick oxå och la mig på en gång. 
 
Idag har han fortfarande feber, snorig, lite hosta men kan andas! Så idag har vi bara sovit i stort sätt hela dagen. Har bara bakat lite bröd till frukost imorgon. 
 
kram på er! 
 

 
 
Jos

Ni måste anmäla vårdcentralen för felbehandling! De får inte låta sånt här ske!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress