Söndag förmiddag
Hej min vän, allt bra?
jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Igår var det en alldeles för galen dag! Hehe måste först bara berätta en pinsam grej! I fredags när jag skulle åka till Frida så fick jag bensinstopp!!!!! och precis utanför macken! 😁 Men jag hick där med min dunk och tankade i 10 liter så starta han igen, men jag åkte hem istället... dagen igår var planerad in i minsta minut, kom till simskolan tjugo över tio, alla föräldrar stod utanför och vi kommer inte in! Det fans ingen där, och ingen lapp eller något...
 
Åkte istället till nya babybutiken i stan, fotofabriken stod där så jag tog 6 månaders bilder på Vilde. 😃 Efter det gasa vi bilemogen för att snabbt laga mat, äta, skjutsa till handbollen, när de. Är slut, skjutsa Alvin till kalas, skjutsa älsklingen till systemet, står där på Coop parkeringen och blir påkörd!!!! Eller det där lät felbohag blev inte påkörd utan bilen! Men han tog i min dragkrok, så jag fick inget medan han får nu beställa ny skylt. Så går det när man har bråttom! 😜
 
Hämtade Alvin, och åkte hem till mamma och pappa, där fikade vi och hade det trevligt. 😃 Var hemma till åtta, barnen såg fångarna på fortet, jag och Vilde sov i soffan. Hade så ont i skallen!! La barnen halv tio, borstade gaddarna och somnade oxå på stört! 
 
Idag vaknade vi vid halv sju, inte bra!!! Men kände mig pigg, har ätit frulle, duschat, plockat iordning och nu skulle jag lätt kunna somna igen! 😜 Ska gå och köpa tyg idag, och så ska jag sätta mig och sy lite idag. 😃
 
Vad gör ni idag? Kram kram
bjuder på en bild från imorse då vilde kröp bakom sängen!!
Fnulan

Usch det är så jobbigt med bensinstopp!! Tur det var vid macken!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress