Busfabriken
Igår tog jag med mig Vilde till Busfabriken ihop med hans kompisar Adrian & Julius. Vilde tyckte det var riktigt roligt, han lekte som bara den! Det enda som han inte tyckte om var bollhavet! Där blev han ledsen så det var bara för mig och han att gå ut därifrån! 
 
Älsklingen & Alvin kom oxå dit! Vi ansåg att Alvin aldrig får åka dit, Kevin är där titt som tätt med sina kompisar medan Alvin jämt får vara kvar hemma! Så nej denna gång fick Kevin vara i skolan och vi andra leka helt enkelt. Och han blev inte ledsen för det utan vi förklarade varför så det var helt ok, så det kändes skönt! 
 
Alvin hälsade på sin skola igår, kändes jobbigt i hjärtat att se honom säga hej då åt oss och följa med sin fröken in i skolans värld! Ja jag vet att jag är larvig! Men jag känner såhär så det spelar ingen roll vad folk tycker. Det är min lilla son som har blivit så stor! 
Det hade gått jättebra och han ville börja skolan direkt! 😃
 
När vi hämtade Kevin igår så gick vi till affären för att hämta ut ett paket från ljuspartyt som jag hade, är riktigt nöjd med mina saker! 😃 Så nu hoppas jag att alla kommer och hämtar dem snart! 
 
Dagen i dag går i lugnets tempo, jag har rätt att ha sånna dagar! Gick en promenad med Sofie & Wiggo på fm sen har jag bara tvättat! Snart ska jag hämta Alvin och sen ska vi få besök. 
 
Vad gör ni idag? 
Kram 
Agnetha

Hejsan. Nu har jag läst i fatt :)
Vilka härliga bilder du/ni tar. Lycka till på måndag med vårruset. Hur var det, behövde du barnvakt på kvällen?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress