Helgen
Hej mina läsare! Är allt bra? 
Vi är nu äntligen friska tack vare ett besök på vc i onsdags! Jag fick domen urinvägsinfektion och Alvin hade halsfluss! jag och Alvin fick penicillin och mår genast bra igen! 😃
 
I fredags åkte jag & Karin och shoppade på Ullared! Så skoj det var att få tillbringa en heldag med en av sina fina vänner!😃 Fick hem kläder till oss alla, leksaker, presenter, väskor osv osv! Och jag höll mig inom min budget oxå! Vi älskar Ullared!!! 😄
 
I lördags var jag & Sofie på mammaminglet, det var himla trevligt! Vann en hel del grejer som man har användning för, goodiebag fler stycken, god mat & dricka, fina naglar och roligt med föreläsare! 😃 Det gillades skarpt! Dock kom jag inte hem förrens tolv! 
 
Igår firade min familj mig på morsdag, jag fick ljuslyktor och kanna från min älskade Marilyn serie. 😃 Vi köpte tårta och firade min älskade mamma, så skoj det var! Barnen fick åka raggarbil och det uppskattade de! 
 
Idag har vi bara varit hemma, låg efter med tvätten så har pysslat med det idag! ska snart på ett möte och sen ska vi åka och månadshandla! 
 
Kram på er! 
Karin

Ullared är bäst! Dags att planera för nästa tripp :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress