Sista babysimmet
Hej mina läsare, är allt bra? =) Vi har det bra, lite trött men inget jag inte kan hantera. Idag är det tisdag, det innebär babysim. Denna gång var det sista gången, vi hade fotografering så fotografen tog ca 2 st över vatten bilder, en bild som var när bara Vilde dyker och en bild då jag, älsklingen & Vilde dyker ihop! Hoppas på att det blir bra bilder! =)
 
Annars idag har jag varit på utv,samtal med Kevin. Riktigt stolt mamma är jag, lite att öva på bara men det behöver väll alla barn eller är era barn perfekta? ;-) 
Dagen har gått i ett, och mitt schema är fullbokat från morgon till kväll! Men jag gillar det, det är jag. =) Har sagt nej till många personer som vill träffas, har helt enkelt inte tid och vill inte stressfika för att man "måste" ses! Nä sånt gillar inte jag, vi hinner ses nån annan gång!!
 
Sitter och funderar på när fasiken mina ljus ska komma hem, hade ju ljusparty för typ 2,5 vecka sen men fortfarande inga ljus!! Vill ha dem nu, vill ha lite nya dofter i mitt hem. =) Ska sms säljaren imorgon kväll om jag inte får dem imorgon, för nu börjar alla undra vart deras ljus har tagit vägen! 
 
Vad har vi annars gjort då? Jo vi har sorterat barnkläder igen, vi har lagt upp alla kläder i högar och lagt in i ena garderoben. =) Sen har Vilde börjat sova i sitt rum, så inatt sov han från 00-07! =) En mycket nöjd och glad mamma som får sova, dock är man ju van att vara vaken så jag vaknar flera gånger per natt!!! 
 
Nej, vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, hoppas ni har det bra!
kram
Bjuder på en bild på Vilde, han äter på allt och då menar jag allt!!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress