Sköna fredag
Vädret är perfekt, blir att vara ute idag, lilleman ska bara sova klar! =) Äntligen är det fredag oxå, i em är Kevin också ledig så skönt att ha hela familjen samlad! =) 
 
Denna vecka har älsklingen haft frivecka, och snart är den slut till min besvikelse, vill ju ha min älskling hemma hos mig ju.. men vi har hittat på lite grejer och det har varit skoj! Har haft en mage som har krånglat nu i 3 dagar, men känner mig bättre idag, har ju en problemmage så jag är inte förvånad! 
 
Idag blir det nog att åka till lotten, måste ju passa på att vara där nu när det är detta väder, eller vad tycker ni?! =) Måste ta mig en springtur oxå men krafterna är borta efter mitt lilla magproblem, orkar inget och är varken hungrig eller törstig, försöker dricka lite iallafall. 
 
En skön majdag idag, ska man grilla idag kanske, man borde ta tillvara på dessa fina dagar. =) Hm, svamel svamel svamel! Vill igentligen skriva nått helt annat men gör det när jag vet lite mera, kommer ta ett steg ut ur tryggheten iallafall, sen får vi se om det går vägen eller inte. Mer får ni reda på när jag vet lite mera! =)
 
Vad gör ni idag?
kram
Sofie

Vad är det för spännande du nu hittat på? ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress