Vårruset & feber
Hej malls läsare! Allt bra med er? 
Här är det sådär... Men ska först berätta om vårruset igår! 😃 Jag & Sofie peppade varandra genom hela loppet och vi kom tillslut i mål på en tid ca 40 min! 😃 varvade med att springa och gå fort som bara den. Är riktigt nöjd över mig själv!! Fick medalj och sen åkte jag hem för att avlösa älsklingen som åkte och jobbade! 
 
Nu till det lite sämre då.... Alvin hade feber av och till i helgen, dock ingen feber söndagen. Igår när han vaknade så hade han ont i halsen, sen kom febern på em. Och inte lite heller! utan 39 grader! 😔 han sov när jag kom hem, och imorse hade han 37,8 och det var ju ok. Däremot fick inte febern ligga där utan sonen var uppe och vände på 40,8 när han hade sovit!!! Han har ont i halsen, öronen och magen... Fick ingen tid på vc men imorgon måste vi få en tid annars åker jag upp till akuten!! 😡 
Vilde är snorig, lite feber varje kväll men inget på dagen så han ska jag oxå säga till om för såhär får det inte vara! 
 
Annats är det väll ok, det åskade imorse, tyckte så synd om Kevin som cyklade i det otäcka vädret till skolan. 😔 
 
Kram kram 
bjuder på en bild på Vilde när han står själv, och förut gick han ett steg!!!! 
 
Agnetha

Heja Vilde!!!!! Vad du är duktigt. Heja Carro som sprang/gick vårruset. Kram till sjuklingen

Anonym

Hihi......set ut som vilde visar tummen upp! ! Kram på er. .....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress