Jisses
Nu har snart denna vecka oxå gått! Det är ju helt sjukt och allt går bara i 110! 😁 i lördags var vi hos min bror, det var riktigt mysigt att vara där! Vi var mycket ute och då åkte barnen fyrhjuling och jag åkte på den stora, jisses vad roligt det var!! 😃
Vi grillade framåt kvällen och sen när det hade blivit kväll så åkte vi hemåt. 

I söndags hade jag Ljusparty, var så himla fina saker och det var roligt att så många kom! Jag handlade en hel del och längtar massor efter mina saker!! 😃

Måndagen jobbade jag till sju så när jag väl kom hem så sov barnen, tisdagen
 myste jag med Alvin & vilde när Kevin var på gitarrlektionen. 

Igår var jag och Kattis till Ikea, det var supermysigt att bara prata en massa och gå omkring i lugn och ro! 👍

Idag var det jobb till fyra sen när jag kom hem så åt vi och sen fixade jag fredagsfikat till jobbet imorgon! 
Vilde hade lite feber nu ikväll och är rejält förkyld! 😔 

Helgen kommer bli lugn, bara en massa mys har vi tänkt oss! 😃

Vad ska ni göra i helgen? 
Kram kram 







Agnetha

Härliga bilder (igen :) ) Här är det arbetshelg på olika sätt. Förstår inte vad mycket man samlar på sej. Måste man ha allt? Hmmmmm Ja, tydligen.
Ha en lugn o skön helg. Vi ses
Kram på er alla

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress