Fredag
Äntligen är det fredag!! Denna vecka har varit hemsk, usch för att få jobba för två under hela jäkla veckan!!! Men om ca 3,5 timme går jag hemåt och då ska jag bara umgås med mina älskade barn & min underbara älskling!! 

Ikväll ska vi ha date. 😜 vi ska hyra film, tända en massa ljus och brasan och bara mysa ner oss i soffan och svulla onyttigt!! Jag har inte kört viktväktarna denna vecka pga att jag mått väldigt dåligt, och då menar jag stressen och inget annat! 

Imorgon åker vi till Fjugesta, till min bror och hans barn. Ska bli väldigt roligt att få träffa dem igen! Var ju ca 1 månad sen sist. 😃 

På söndag ska jag ha Ljusparty, ska bli så jävla roligt!!! Vill ni komma? Lämna kommentar här så är ni välkomna! 😃 jag kommer köpa en massa theljus, jag älskar dem. 😃

Vad ska ni göra i helgen?? Är så glad, appen i mobilen funkar nu till bloggen!! 😃 det innebär att det kommer vara enklare för mig att blogga. 

Kram kram 
Bjuder på en bild på Kevin när han spelade gitarr i tisdags! Han började spela då och jag är så himla glad över det!! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress