Hejsan
Hej på er!! Hur har ni det? Här är det jäkligt fullt upp, och jag hinner inte riktigt med mig själv känner jag!! Önskar att jag orkade blogga lite oftare men va ska jag skriva om? 
 
Hm, helgen som var så hade vi familjedag på lördagen, vi gick till skogen och där letade vi svamp, kollade forngravar eller vad det var och bara riktigt myste! Det som var hemskt var att jag trampade på en ormjävel!!!! Alltså jag såg något svart, hann inte reflektera på vad det var och så trampade jag på den.. Då insåg jag vad det var och lättade nog tre meter från marken, grät som en bebis och ville hem.... Ja nu skrattar säkert nu men tänk själva om ni hade ormfobi och så trampar man på en!!! 
 
Annars var skogen så underbar som den kan bli på hösten, vi hade med lite fika och det var sjukt mysigt! Vilde hade sedan feber på lördagskvällen men på söndagen mådde han bra igen. :-) 
 
söndagen blev det en fika hos mamma och sen var vi bara hemma. Frida kom förbi en sväng, alltid lika trevligt! :-) 
 
denna vecka har gått i rasande fart, redan torsdag?! Igår träffade jag kattis en sväng annars har jag bara jobbat & varit hemma! Vill inte göra så mycket om kvällarna mer än att njuta av familjelivet! :-) 
 
nästa gång jag bloggar ska jag lägga upp bilder från skogen. Kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress