Jobb
Ligger här i soffan på jobbet och försöker hålla mig vaken! Som sagt, jag började jobba i måndags igen efter 14 månaders ledigt!! Hur känns det då?! 
Jo, jag kan tycka att det är kul att komma igång igen, att komma bort lite och få hålla på med det jag älskar! 
 
Men! Jag saknar mitt hem, mina barn så fruktansvärt mycket!!! I tisdags tänkte jag till och med bara skita i allt och bara gå hem, men det kan jag ju inte!! Så jag stod ut, och är glad att jag gör det! För jag älskar mitt jobb, men att få vara borta från min lilla älskling är sjukt jobbigt! 
 
Nu har han det väldigt bra hemma med pappa, han har nog det kanon! De hittar på saker och det märks att han har gillat läget! 😃 Så det känns kanon för mig! Att veta att han har det bästa nu, att förskolan får vänta ett tag till! 
 
Hur har vi det annars då? Jo det är bra, vi alla är nog förkylda men vi mår bra! Snart är det helg och då ska barnen sälja lite jultidningar, nån som vill köpa? Och sen bara mysa!!! 😃
 
Nej, dags att sätta fart igen och lyfta upp arslet från soffan! 
 
Kram på er 💗
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress