Torsdag
Sitter på jobbet och har lite rast! Så skönt att komma ifrån i 30 min från alla!! 😉
 
Det är bara bra här, har snart jobbat i två veckor, helt sjukt ju! Denna veckan har det faan varit nått varenda kväll efter jobbet! Det har varit trevligt men för mycket känner jag, jag kan inte koppla av!! Ja är helt förstörd och sover inte om nätterna som jag ska. 😔 Skönt med en helg utan en massa inbokat, funderar på att stänga av mobilen och telefonen hemma och bara vara! 😉
 
Vilde var så ledsen igår kväll, fick ta upp honom till oss och sen tillslut somnade han men det gjorde då inte jag... Suck! 
 
Hm, blev ju bara negativt nu ju! Var inte så jag menade, i tisdags var kattis, Jesper, Maya & Leah hos oss och firade Vilde, han fick en tyllkjol, diadem, acdc tröja, och en bok! 
Igår var Karin & Erik hos oss och firade Vilde så han fick pyjamas & lego i present! Tack snälla!! :-) 
 
Nej, måste jobba nu!! Ska vara ute nu fram till fem, så skönt!! 😃😃 är så mysigt att äta mellis ute! 
 
Kram Kram 
 
Agnetha

Vilken söt liten gosse :). STÄNG av telefonen och umgås med familjen den här helgen. Njut av varandra och skippa alla "måsten". Robban kan städa och tvätta nästa vecka. DU behöver inte göra det. Är det lite skit i hörnen så låt det ligga. Men ärligt talat ska man hitta nån skit i era hörn så får jag nog leta med förstoringsglas eller lägga dit lite själv. Ha en skön helg. Kramar från oss båda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress