Fredag!
Trots 1 veckas sjukdom så är fredagen minst lika välkommen ändå! :-) just nu är vi alla 3 feberfria, så jag hoppas det fortsätter så! Jag vill komma hemifrån i helgen, bara ta en promenad till lekparken eller nått. 

Har idag inte gjort så mycket, har bara tvättat och suttit och skrivit recept i min nya receptbok. Men när jag kollar på klockan så inser jag att jag gjort rätt mycket ändå! ;-) de två små leker med varandra just nu, de brukar nästan aldrig leka så bra som de gör just nu! :-) 

Älsklingen är på jobbet och Kevin är i skolan, så just nu längtar jag till hela familjen är hemma! Funderar på att skicka gubben till affären sen för att fixa påskris så vi kan påskpynta lite här hemma. :-) jag älskar påsken, med alla dessa färger. :-) vi ska även packa kevins väska inför imorgon, han ska på scoutläger till torpet. (Det torp vi ska bli husvärdar till) :-) så imorgon ska vi åka och lämna honom där, hoppas att barnen är friska så vi kan ta en kaffe hos mamma när vi ändå är i närheten. :-) 

Ikväll blir det tacos, äter ni det oxå på fredagar? 

Bjuder på en bild på Vilde, ja han har toffs just nu för att slippa få snor i håret! Men visst är han söt?! 
Kram kram 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress