Glad påsk!!
påsken har kommit och vi firar för fullt! 😃 i torsdags hade jag semester, så jag följde med Alvin som sålde majblommor på maxi. Sen fikade vi, shoppade ett par nya byxor och fick gå ner 2 storlekar!! Lycka! 👍 hem och grillade massa gott, sen somna vi! 

Igår åkte vi till min bror för att fira påsk med honom och som alltid så blev det jobb, igår klyvde vi ved, jag och pappa klyvde medan de andra sågade upp och tömde. Klämde min hand i kluven, det gick bra men har lite ont... Vi åt påskmat och mormor & morfar (påskharen)kom med både present & godis till alla barnen. 😃

Idag har jag firat min bästa vän, Frida fyllde år så självklart ska man fira henne! Vi köpte gula tulpaner, påskägg & en glassmaskin till henne! Ser fram emot att smaka glassen nån dag! 😉 vi var ute på gården och njöt av både god fika & solen! Barnen lekte som bara den! 
Åkte sedan direkt hem till mina föräldrar där vi grillade och har varit ute hela tiden i solen! Vilde älskar att vara ute medan de andra två smet in hela tiden! Kom hem för ca 40 min sen så nu sover vilde! 😃 

Glömde ju berätta, vi tog ett stort kliv idag... Vi kände att vilde behövde klippas, något jag har bävat inför länge men han såg inget nu och dagen D var dags.. Så idag klippte vi honom! Det gick jättebra eftersom det var första gången och givetvis fick jag med en lock! 

Bjuder på lite bilder från både igår & idag!

Kram kram 







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress