Takida
Oj! Det var länge sen jag skrev här! Det har gått i rasande fart och jag är helt slut! Kan ju börja berätta för er att vildes prover visade ingenting, och Vc vill inte fortsätta utreda honom! :-(  jävla Vc!!! 

Annars har vi det bra, i helgen var vi och firade barnens kusin som fyllde 18 år. 😃 och sedan lämnade vi barnen hos farmor medan jag & älsklingen drog till Frida & Tomas på middag och en massa snack! Jag & Frida gick till flygeln för att se på takida, fy faan vad de är bra!!!!! 👍😃 mötte sen upp killarna på Wasa och hade det skoj! 






Söndag var jag hos mina jobbarkamrater, gamla som nya. 😉 pratade en massa strunt och sen åkte vi och köpte skor, blommor, träningsgrejer och sen hämtade barnen! 😃

Igår var jag på jobbet 7-17, jobbig dag men det är bara att gilla läget. Hämtade barnen och Alvin hade fått feber så han är hemma idag & imorgon. 
Idag har jag än så länge bara varit på kurs genom jobbet, var riktigt intressant! Men fick en massa att göra till nästa gång! Hur ska jag hinna?! 
Vill ha påsk och lite ledigt!!

Kram kram 

karin

Fina blommor du hittade

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress