Vc
Har precis kommit hem från vc, Alvin blev dålig igår kväll igen och hade 39 grader i feber... Min hals gjorde bara ondare & ondare på misstankarna på halsfluss blev stora...

Ringde Vc imorse och ville få att de skulle testa mig & de två små då vi aldrig blir riktigt bra nån gång... Men fick svaret: "Nej, vi har bara tid för dig och ett barn, vilken väljer du?" What?! Mena de allvar??? Jupp det gjorde dem, så valde mig & Alvin då Alvin ändå är sjuk nu ordentligt, Vilde är snorig och gnällig men inget mer just nu. Därför gjorde jag detta val. Jaja skit samma! 

Kom till Vc, och fick ta blodprov & halsprov både jag & Alvin. Sen vänta vi läääänge!!! Efter lång väntan kom läkaren, och vi fick en undersökning. Alvin är lite röd i ena örat, så vi ska se till att han fräser ut ordentligt, och det är inte enkelt! Då han säger att han inte kan.. *suck* 
Men ingen halsfluss på nån av oss, vilket är skönt! Utan en envis förkylning "bara", så två olika hostmediciner & sen ordination vila! 

Ringde jobbet direkt och sa att jag blir hemma hela veckan, det är min hälsa det handlar om och jag tänker inte gå och vara "halvdan" längre! 

Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress