Fredag
Äntligen är det helg! 😂 jag älskar nya jobbet och för en gångs skull känns det inte jobbigt att jobba långa dagar för jag trivs så himla bra! 😃 veckan har rusat förbi och visst jag har inte hunnit med allt som ska göras men imorgon blir det att ta en dejt med dammsugaren och röja lite här hemma innan crusingen! 😃

Idag har jag jobbat 9-17, sen kom Karin och hennes Erik på besök då bjöd jag på exotisk planka & hon bjöd på äppelkaka! Mums!! 😃 Vilde blev även firad, så ett pussel, en tröja och ett par byxor fick han. Tack snälla!!! ❤️ Har nu plockat lite här hemma och ligger nu i sängen. 

I tisdags började Alvin på fotboll och han tyckte det var riktigt roligt, så det ska han fortsätta med. 😃 

Vilde har det gått bra för på förskolan, han grät mån-ons, men både igår och idag gick det kanon att lämna! 

Kevin trivs bra i skolan och sköter eftermiddagarna riktigt bra själv. 😃 han har blivit så stor, min pojke!! ❤️ 

Kram kram





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress