Inskolning
Hej min vän, är allt bra? 

Här är det bara bra, håller på att lägga en övertrött Vilde... Går inte så bra! Övertrött till tusen om jag säger så...

Igår var vi till torpet en sväng, lagade en vedkärra, klippte gräs, fixade låset på dasset osv! När jag höll på att klippa gräset (ja jag är knäpp, men tycker det är lite avkopplande!) så slingra det sig vid ena däcket, kolla noga och visst faan var det min största fasa som var där!! En huggormjävel!!! Jag har sån ormfobi och jobbar på att få bort den men när det bara dyker upp framför ögonen på mig, och jag inte är beredd då blir jag som ett litet barn. Jag skriker, ryser i hela kroppen liksom in i benmärgen, gråter och springer därifrån... 😔 
Älsklingen tog över och efter ett tag när jag hade lugnat ner mina nerver så kunde jag våga mig ut i gräset igen, inte med samma lugn i kroppen men vågade gå där jag hade mött den. Då såg vi en groda istället, tycker om grodor så mig gjorde det inget. Satt länge med Vilde och kollade på den. 😃

På kvällen grillade vi hamburgare och bara tog det lilla lugna. 

Idag är jag lite nere, hade gått upp 4 hg och det är inte hela världen, jag vet men vad faan när jag har kämpat!! Bara att ta nya tag! Förhoppningsvis blir det bättre när jag börjat jobba för då får man in rutiner igen. Vilde har varit på förskolan, i två timmar så imorgon ska vi lämna honom där efter en stund och så ska han få äta mat oxå där. 😃 duktiga kille! 

Får se vad som händer under resten av dagen, kanske ta och bara slappa? 

Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress