Måndag
Hej mina vänner! 
Idag är dagen D här, Vilde börjar sin nya förskola! Vi andra ska försöka njuta den sista veckan av sommarlovet innan vi andra börjar vår vardag oxå. Sitter nu & försöker lägga Vilde, bra om han hinner sova lite innan det är dags för förskolan! Ska vara där halv två så hoppas han somnar snart & inte sover i 3 timmar idag... 

Började min morgon med att se på Blixten ihop med Vilde, gick sen ner och fixade frukost. Idag bestod min frukost av: te, ett kokt ägg, två knäcke med leverpastej och gurka! Känner mig mätt & belåten. Ska ta en frukt sen som mellanmål och ikväll ska vi grilla lite med goda vänner!  Blir potatisgratäng, sallad, grillad fläskfilé och nån sås. Jag väljer att inte äta potatisgratängen då det är laktos i och för mycket points! Vad ska ni äta idag? 

Annars gör jag inte så mycket, försöker njuta så mycket som möjligt. Är konstant trött och förstår inte varför, jag äter som jag ska, sover nästan som jag ska, tar mina järntabletter osv. Men men snart blir jag väll pigg igen! 

Kram kram 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress