1 december
Helgen gick i rasande fart, men roligt har vi haft och väldigt avslappnande oxå! I lördag var vi & handlade, sen fika hos vänner innan älsklingen skulle till Tomas för en helkväll! När vi hade lämnat av Tomas så åkte jag & barnen till Linda, så vi stannade kvar där en bra stund! Alltid lika trevligt! 😃



Igår bakade vi lussekatter & pepparkakor. Sen dammsög jag & bara tog det lilla lugna innan Linda & barnen kom hit och fikade. På em åkte jag och hämtade Frida & hennes mamma på flygplatsen. Så skönt att hon är hemma igen, min bästa vän! ❤️ En vecka är lång tid! 
På kvällen var vi på scoutavslutning i kyrkan, vilde klara inte av det så till slut fick älsklingen gå hem med honom! 

Natten var hemsk, hostan bara eskalerar hela tiden! Ska det vara såhär?! Ska ju till läkaren på onsdag så får se vad de säger! 

Ikväll blir det att gå på barnens julmarknad som de har i skolan. Kommer frysa arslet av mig men det brukar vara lite mysigt ändå med alla barnen och så kommer man in i julstämning! Synd bara att älsklingen jobbar! 

Kram kram 
Agnetha

och som vanligt sitter vi här på landet och vet inget ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress