Julen
Julen kom & var över lika snabbt.. Julafton var magisk, min bror & mina föräldrar var här hos oss och det kändes bra att fira hemma (har aldrig gjort det). Tomten kom med klappar & jag fick bland annat: en fin fotoram, lykta, skylt, parfym & bodylotion med massa saker med, filmer & lotter. Tack snälla!! 

Juldagen kom den med & vi åkte till tjällmo. Där åt vi julmat igen, vi fick klappar och denna gång fick jag/vi en tomte & en neccensär med vissa produkter i. Alvin ville sova hos Magnus & Anna så vi hem och hämta saker och sen åkte vi till dem. Vi stanna kvar en stund sen åkte vi hem. Men vid elva ringde Magnus & sa att Alvin ville hem så bara att slänga sig i bilen och iväg!  

Igår var en mest "hemmadag", jag storstädade, tvättade, lagade mat & styrde här hemma! Vi var och handlade då vi inte kände för julmat längre så gott med "vanlig" mat! 😃 sen tog vi en fika hos Magnus & Anna. 

Idag blir det nog ut & leka i snön, inatt kom den.. Vi som ville ha snö julafton, inte nu!! 

Hoppas ni har haft en bra jul!
Kram kram


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress