Snart jul
Dagarna bara springer iväg och vi har hunnit med en massa! 

Kevin har spelat konsert med gitarren, sjukt duktig är han! 
Vilde har haft lucia på förskolan, han sjöng inte så mycket men det var väldigt mysigt iallafall! 
Alvin har spelat cup med fotbollen, de förlorade tre matcher men vann en, och han tyckte det var roligt och det är faktiskt huvudsaken! 😃 
Kevin har haft föreställning med dramagruppen, riktigt bra jobbat! 
Vi var på julbord oxå, men nästa år byter vi ställe för det smakade inget vidare! Dåligt löfstad slott! 👎

Jag själv har jobbat typ hela tiden känns det som! Igår var vi och handlade alla julklappar, sen på kvällen åkte jag och köpte all julmat, idag är älsklingen iväg med alla barnen & köper julklappar från dem till varandra medan jag storstädar. Har dammat där nere, tagit toan & bytt sängkläder, tvättat gör jag med. När vilde vaknar ska jag dammsuga & torka golven sen kan vi fira jul!! 

Har skickat julkort i år som jag annara inte brukar, men vet bara att en person har fått det.. Hoppas ni andra har fått kort oxå! 

Kram kram








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress