Friska
Äntligen friska! :-) nu tänker jag inte ha magsjuka en endaste gång till detta år! Ska bli otrolig skönt att få gå till jobbet imorgon och låta resten av familjen göra roligheter utan mig! :-)

Jag känner mig deppig idag, en skitdag rent ut sagt och minsta lilla vill jag bara gråta! Men bara en "dålig" dag helt enkelt! Är så sjukt tacksam över mina vänner just nu iallafall! 

Har hållt på att ringa viktiga samtal idag, ringde barnkliniken idag om Vilde. De 
vill göra en utredning på honom & de tyckte att Vc hade gjort fel som inte ens hade testat honom! Men för att komma dit måste man ha remiss från Vc så nu ligger detta på deras bord igen! :-( men fick tipset om en annan läkare som kört privatklinik och inga remisser så om vi inte får remiss så vänder vi oss till honom. 

Vi pratade idag om att flytta våra barn från Vc då vi är så missnöjda, har ni förslag på bra Vc så tar jag gärna emot dem! 

Kram kram bjuder på en bild på vilde som ska lyssna på Babblarna! 


Frida

♥♥♥

Emma - Mamma till Theodor

Vi är alla på Kneippen VC och är nöjda! Så fort jag ringde angående Theodors vattkoppor så fick jag komma ner så dom kunde kolla trots smittorisk :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress