Fy faan
Ligger här i soffan och är i karantän ett dygn till... Kevin fick om sin magsjuka i fredags kväll så kalas och allt blev inställt. Men han fick ändå sin tårta & sitt firande genom oss.

När det nästan hade gått 48 timmar började jag & Alvin med bara tio minuters mellanrum! :-( Alvin kräkte ner sin säng sen han han mått bra men jag fick hålla på desto längre, igår kl 11 blev jag bra, eller jag sov hela dan igår och idag har jag ätit som vanligt igen men är extremt trött. Ringde jobbet och sa att tidigast torsdag kommer jag, det är manfall där & inga vikarier så tycker så synd om dem! :-( 

Igår var älsklingen till läkaren med Vilde, vi ville utreda hans mage men fick svaret att nä vi tar inga prover på så små barn och det låter som laktos. Så idag började vi med laktosfri kost till honom. Jag vill ha ett barn som är bra i magen och inte uppsvullen hela tiden! 
Varför i helvete får man ingen hjälp genom sjukvården för?! Ska ta upp detta med Bvc när vi ska dit för jag är absolut inte nöjd! 

Kram kram 




Agnetha

Vilket "skit" ni har råkat ut för :)
Sjukvård = sjuk vård. Krya på er.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress