Grattis min älskade unge!
För exakt 7 år sedan låg vi på Linköpings förlossning och hade fått vår andra lilla gosse! Vi var lyckliga och så glada över att stolt visa upp vår andra pojke. :-) 
Tiden har sprungit fram och även om du är extremt envis och har ett sånt humör så är du alltid älskad utav oss, vi älskar dig så otroligt mycket, så mycket att deg värker i bröstet på mig! 
Imorse tågade vi in och sjöng: vi gratulerar, för dig vår lilla/stora Alvin! Vi hade med oss en massa paket och jag tror att du blev nöjd över alla dina presenter och framför allt att vi kom in och var med dig i ditt rum och du fick alla fokus för en stund! Det gjorde dig glad. Vi ska fortsätta firandet ikväll med att äta pizza på pizzerian!! Och sen ska vi köpa en massa gott & mysa hemma. :-) 

Jag hoppas att du har en bra dag i skolan & att de firar dig där oxå. Du är världens finaste pojke och jag älskar dig så jäkla mycket!!! 

Grattis Alvin på 7 års dagen önskar mamma, pappa, Kevin & Vilde! ❤️❤️




Agnetha

gillar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress