Vabb
Jahopp då vabbar man igen då, älsklingen ringde mig på jobbet igår så jag skyndade mig att hämta hem en dålig Kevin. Han hade kräkts flera gånger på skolgården och han var som ett lik när jag hämtade honom. Men det blev bara dem gångerna på skolgården och han har fått behålla resten. Så jag håller tummarna att vi slipper mera här hemma nu och kan jobba/gå på förskolan/skolan på fredag när vår älskade Alvin fyller hela 7 år! =) 
 
Just nu sitter Kevin och gör läxor, Alvin spelar och Vilde leker lite mellan varven som han gnäller att han inte får mat.. han är beroende av mat den där ungen! Han bryter ihop så fort vi säger nej, men det går ju inte att småäta hela tiden heller!!Hur gör ni? ger ni dem mat när de vill eller går ni på bestämda tider?
Jag ska snart ställa mig och steka raggmunk så svälter det gör han verkligen inte! Och inget barn har dött av att man säger nej heller, så jag är inte ett dugg orolig över Vilde, jag vet att han får i sig det han behöver osv. Men skulle vara roligt att höra hur ni gör. =)
 
Älsklingen jobbar förmiddag idag så ikväll ska vi bara mysa har jag tänkt mig, så får jag se om han är så pass pigg för att mysa. ;-)
 
På lördag ska vi ha kalas för Alvin på dagen, så jag har hållt på att baka och jag har även köpt hem grejer till hans tårta. =) Jag tror det bara är ca 5 stycken som kommer men lämna gärna en komentar här eller mobilen om ni kommer! =)
 
Nej, dag att leka lite med Vilde igen!
 
Kram kram
 
 
Agnetha

Hur dags har ni tänkt ha kalaset?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress