1 januari
Ligger i sängen och ska försöka sova, ska nämligen jobba imorgon och på fredag! Såhär tidigt har jag inte gått och lagt mig på 2 veckor!! 

Nyåret var riktigt trevligt, mina föräldrar var här och vi hade gjort kalkon, potatis, gräddsås & sallad. Det blev riktigt gott! Till efterrätt fick barnen chokladpudding & jag fixade creme brulee till oss vuxna! :-) mums var det! Vi spelade spel och hade det trevligt! 
Alla barnen var uppe så när de väl somnade vid halv ett så sov de länge idag! Vilde vaknade vid kvart i elva!!! Och jag en timme efter det! 

Idag har varit en lugn dag, är inte på tipp topp humör idag och det har sina skäl men jag ska klara det!! 
Vi har gått en promenad, lagat mat, tvättat, plockat och nu ikväll spelade vi Alvins nya spel : Lassemajas dektektivbyrå, var riktigt roligt spel. 😃 

Vad har ni gjort en dag som denna? 
Har ni några nyårslöften? 

Kram kram


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress