Fredags kväll
Nu har jag jobbat i två dagar och det gick rätt smärtfritt! ;-) inte mycket att göra på jobbet men tiden gick ändå fort. 

Nu är jag ledig fram till den 14 så det ska bli helt jäkla underbart! 😃 
Sitter just nu i soffan och barnen ser på film & äter popcorn. Jag själv skriver lite här och suktar efter popcorn men jag ska inte!! Har kört strikt med viktväktarna sen 1 januari så nu jäklar ska jag klara detta!! Mår så mycket bättre utan allt skit jag annars stoppar i mig, men det är svårt nu när jag har svullat som en tok under julen... Nån som känner igen sig? 😉

Jag/vi mår bara bra trots abstinent besvär från socker och humöret är i obalans.. Ser fram emot att vara med hela familjen i helgen innan älsklingen börjar jobba igen. Han har nu varit hemma med vilde i 4 månader & på måndag ska han börja jobba igen... Men innan dess ska vi ha en helg ihop då vi bara ska njuta av varandra!! 😃❤️ 

Kram kram 


Agnetha

Från ett "svullo" till ett annat. Jag vet hur det känns. Tur att man kan börja motionera. Det är ju "sommarvärme" ute :) Själv sitter ja just nu och slötittar på hockey och äter korv o ost och kanske det slinker ner en o annan sötsak. :) Motion fr.o.m måndag!!!!!!!!!!!!!
Lycka till med viktväktarna år 2014

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress